Schoolgids

De schoolgids is bedoeld voor ouders die een school zoeken voor hun kind, voor ouders die al één of meer kinderen op onze school hebben en verder voor iedereen die op zoek is naar informatie over De Boomgaard. Daarnaast beschrijven wij onze werkwijze in een apart document.

We laten zien hoe het onderwijs op onze school eruit ziet. Daarnaast wat de ouders van onze school mogen verwachten en wat wij voor uw kind kunnen betekenen. Door het lezen van deze schoolgids kunnen nieuwe ouders nagaan of het onderwijs op De Boomgaard aansluit bij hun ideeën over onderwijs en opvoeding en of onze school een goede school is voor hun kind.

Bij de kijkochtenden bent u natuurlijk welkom om onze school te bezoeken en de school in de praktijk aan het werk te zien.

De Schoolgids is vastgesteld in de MR-vergadering van 25-05-2023.

De volledige versie is te downloaden via de link hiernaast. Daar vindt u ook de beschrijving van onze werkwijze.