Ouderbijdrage en Stichting Leergeld

Om activiteiten (bv. Sint, Kerst, Pasen, Sportdag/Koningsspelen en Schoolreisje) op school te organiseren wordt er jaarlijks (in januari van een schooljaar) een vrijwillige ouderbijdrage (€45,=) gevraagd. Deze ouderbijdrage wordt via de ouderraad opgehaald en beheerd.
Vanzelfsprekend doen alle kinderen mee met de activiteiten die worden georganiseerd. Dit is niet afhankelijk van de betaling van de vrijwillige ouderbijdrage.

Kunt u de ouderbijdrage niet betalen? Dan kunt u bij Leergeld Nijmegen ook hulp aanvragen. Leergeld Nijmegen helpt gezinnen die in Nijmegen wonen en een laag inkomen hebben. Leergeld Nijmegen helpt door activiteiten voor kinderen van 4 tot en met 17 jaar te betalen.

Wilt u meer informatie? Of wilt u weten of Leergeld Nijmegen u kunt helpen? Kijk dan op de website van Leergeld Nijmegen: www.leergeldnijmegen.nl

Wilt u zich aanmelden?Dat kan via de website of door te bellen tijdens de spreekuren.

Ook als u werkt en een laag inkomen heeft, kan Leergeld Nijmegen u helpen. Heeft u zich aangemeld? Dan maken wij met u een afspraak voor een huisbezoek. Na het huisbezoek beoordelen wij of Leergeld Nijmegen u kan helpen.

Krijgt u al hulp van Leergeld Nijmegen? Stuur de rekening naar Leergeld Nijmegen. Stuur ook een overzicht van uw inkomen op. Heeft u geen rekening van de school gekregen maar een brief? Vraag dan om een rekening. Op deze rekening moet de naam en het adres van uw kind staan.

Contact met Leergeld Nijmegen:

telefoon: 024-323 76 44. (Bereikbaar op maandag, woensdag en vrijdag van 10.00 tot 12.00 uur).

e-mail: info@leergeldnijmegen.nl
Website: www.leergeldnijmegen.nl

Zie schoolgids voor meer informatie.